Rendelés menete

Kapcsolatfelvétel

Ha megtetszett valamelyik szolgáltatásunk és referenciáink, áraink alapján úgy érzed igényes munkákat adunk ki kezünkből, ne habozz, keress fel minket ingyenes árajánlatért!

 

A Kapcsolat menüpontban veheted fel velünk a kapcsolatot, ahol kérünk minden mezőt figyelmesen tölts ki.

Itt még nem szükséges leírnod igényeidet. A kapcsolatfelvétel azt a célt szolgálja, hogy megismerjük milyen szolgáltatás érdekel és ennek figyelembevételével pár kérdést feltehessünk a pontos árajánlat érdekében.

Igényfelmérés

A kapcsolatfelvétel után általában néhány órán belül, de maximum 24 órán belül e-mailben felkeresünk.

 

Nem várjuk el és nem is kérjük, hogy ismerd az összes nyomdai szakkifejezést, formátumot, papírvastagságot, felületkezelést és egyebeket, sőt azt sem kérjük számon ha nem ismered milyen terméktulajdonságokkal érheted el a célközönséged leghatékonyabban.

Egy kérdőívet küldünk, amiben jobban megismerjük igényeidet, célközönséged és a tervezendő termék ízlésvilágát.

 

Lehetőséged van minden terméktulajdonságot alaposan testreszabni, amihez Nyomdai kisokosunk segítségét veheted igénybe, ám ha ezzel nem szeretnél foglalkozni, természetesen örömmel adunk a termékedre javaslatot.

Árajánlat

Igényeid megismerése után 24 órán belül elkészítjük és e-mailben továbbítjuk árajánlatunkat.

 

Az árajánlat tételesen tartalmazza a grafikai tervezés és/vagy a nyomdai kivitelezés árát.

A megküldött ajánlatra érvényességi határidőn belül árgaranciát vállalunk, tehát nincs apróbetűs rész, nincsenek rejtett költségek.
Pontosan és előre kalkulálhatóan tudni fogod, mi mennyibe kerül.

Tervezés

Bízunk benne, hogy árajánlatunk elnyeri tetszésedet és továbbléphetünk a tervezési fázisba.

 

Egy grafikusunknak átadjuk az általad megadott információkat, képeket, dokumentumokat, igényeket, ő pedig néhány napon belül elkészít (szükség esetén 1 nap alatt és hétvégén is) terméktől függően 1 – 4 előzetes látványtervet.

 

A tervek közül kiválasztod a legszimpatikusabbat, megírod változtatási javaslataidat, melyek fényében a grafikus véglegesíti a terméket.

 

Ha nem szeretnéd, vagy a termék nem igényli, a kész változat nem kerül nyomtatásra.

Ez esetben fizetés után a szükséges formátumokban átadjuk számodra az elkészült anyagot.

Nyomdai kivitelezés

Ha maradéktalanul elégedett vagy az elkészült tervvel, úgy a terméked továbbkerülhet nyomdai kivitelezésre.

 

A nyomtatást csak a teljes vételár megérkezése után áll módunkban elkezdeni.

 

A nyomtatás határidejei minden termék adatlapján fel vannak tűntetve.

Általában 1 – 6 munkanap között választhatsz.

 

Javasoljuk, hogy minél hamarabb keress fel minket, mert szélesebb határidővel jelentősen olcsóbban tudjuk a terméked elkészíteni.

Kiszállítás és értékelés

Az elkészült nyomdai anyagokat előre egyeztetett időpontban futár szállítja házhoz, melynek teljes költségét mi álljuk!

 

Mivel a rendelésed összegét korábban már rendezted, így a futárnak nem kell fizetned semmit. 

A küldeményt te, irodai munkatársad vagy otthon tartózkodó családtagod, megbízott ismerősöd veheti át.

 

A sikeresen megérkezett csomag után megköszönjük, hogy minket választottál és örömmel vesszük visszajelzésedet, vagy Facebook oldalunkon leadott értékelésedet. 🙂